Miller's Café - Pécs, Árkád
2022. június 06. írta: NagyFog

Miller's Café - Pécs, Árkád

Újranyitottam kicsiny kávézós blogom új köntösben és a zsebemben új elképzelésekkel. Hosszú listám első áldozata az Árkádban terpeszkedő Miller's Café volt. Nem mondható egy szokványos kávézónak, de ha gyorsan kell segítség a kóros koffeinhiány leküzdéséhez, akkor lássuk mire is képes ez a hely.

Helyszín: eme hely az Árkád 1. emeletén foglal helyet, és a szemközti oldalakat összekötő kis hídon terpeszt, ami miatt átjáróház jellege van, amikor a vásárlók az utat rövidítik le a két oldal között. Nincs külön fallal leválasztva, csak leülsz ahova jól esik.

millerscafe_pe_1.jpg

Otthonosság: hát, ha otthonosságot keresünk, mint egy kávéházban, az itt sajnos elvész, mivel mindenki lát és hall téged, miközben gyerekek és felnőttek robognak át cekkerekkel vagy nélkülük keresztül-kasul az asztalok között. Helykínálat ahhoz képest szépen van, de valahogy mégis. Ez nem az a hely, ahol elmélyült beszélgetést fogsz lefolytatni.

Itallap: az itallap gusztusosan van megkreálva, átlátható és próbálják fiatalosan tálalni. (Igaz, az hogy mi számít fiatalosnak, az vitaindító lehet, de én ezt így látom. Nem az a megszokott sablon az egész).

Kiszolgálás: Hmm, hát hogy is mondjam. Az pozitívum volt, hogy kaptam egy halvány, HB-s ceruzával rajzolt félmosolyt, ellenben nem sietnek sehova. Miután helyet foglaltam, a mellettem lévő pároshoz mentek oda először - amivel nincs is semmi baj, mert már akkor ott voltak amikor megérkeztem - felvették a rendelést, majd megvárták míg az elkészül és csak utána jöttek oda hozzám. Ez jó negyed óra volt. Én türelmes vagyok, és nem fogok integetni, meg sürgettetni őket, mert tudom, hogy ez mennyire idegesítő tud lenni. Csak furcsa volt ez így nekem.

Termék: Tesztem alanya egy cortado volt. Hogy mi is a cortado, azt egy külső oldalról szedett leírással mutatnám be, mert úgy érzem ez a legpontosabb leírás róla: "A cortado (hazai viszonylatban) leggyakrabban 1:1 arányban tartalmaz eszpresszót és tejet, vékony réteg tejhabbal a tetején. Általában üvegpohárban szolgálják fel, melyben gyönyörűen elválnak a rétegek egymástól. A tej éppen annyi a kávéban, hogy elvegye az eszpresszó savasságát. Az eredeti receptúra alapján a cortado ristretto-val, vagyis egy rövidebbre engedett espresso-val készül." (baristacampus.hu). Ebben a cortadoban nekem inkább a savasság dominált, és ízjegyre inkább a fás ízjegy volt számomra észrevehető. Maga a kávé nem annyira testes, és a tejhab gyorsan szétesett a tetején. Persze ízlések és pofonok.  :)  Tálalása egyszerű, nem volt felesleges cicoma.

pxl_20220604_155345812.jpg

Árazás: Ez a cortado 490 HuF-ot ér a kávézó szerint. Szerintem is. Magyarosan átlagár, de majd ezt a túrám végén összegezzük. :)

Pontosztás: 

pontoszto.jpg

 

 

 

 

 

 

 

NagyFog

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeeaddict.blog.hu/api/trackback/id/tr4417849617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása