Rokusch Coffee and Drinks - Pécs, Rókus sétány
2022. június 13. írta: NagyFog

Rokusch Coffee and Drinks - Pécs, Rókus sétány

Nah, újra itt, folytatván a körutazásom a kávézók és kávéik világában. A mai bejegyzés a találóan "Rokusch" névvel illetett kávézót veszi górcső alá. Na de, csapjunk is bele!

Helyszín: áldozatunk a Rókus sétány tetején leledzik a Kővirág szobor szomszédságában és a panelok árnyékában. Szem előtt van, nem bújik el, így forgalma is van bőven. Nem szenved feltűnési viszketegségben, pofásan egyszerű.

Otthonosság: A beltér ízléses, rendezett, a színei nekem tetszenek, nem egy sötét verem. Kint kiülős asztalok is csalogatják a vendégeket. Kellően szellős az elrendezése belül, kávézó hangulata van.

Itallap: minimalista, lényegre törő és átlátható. Igazából több szót nem is érdemes rá fecsérelni, mert nem lehet mit.

Kiszolgálás: a személyzet kedves volt és gyorsan dolgoztak, ami piros pontot ér nálam. Rögtön a helyfoglaló után a rendelés felvétel mellé egy pohár vizet is hoztak, ami külön öröm volt. A fizetés is probléma és fennakadásmentes volt.

Termék: az áldozatom ismét cortado volt. Ennyi szép és pozitív dolog után az ember azt hinné minden szuper (is lehetne), de akkor kicsit fekete pontot osztunk most. Ízjegyre nekem fás volt inkább ez a kis csésze nedű, a tejhabja minimál, de nem esett szét és kellően tömör volt. A kávé jellegre testes, de mégis olyan "száraz hatást" keltett a számban. Ezt nehéz leírni, de más testes kávéknál nem éreztem ezt, pedig sok helyen megfordultam már. Minimalista, de ízléses volt a tálalása. A kávét nem éreztem savasnak, inkább édeskés volt, amit egy kellemetlen mellékíz kísért minden korty után, és ezt nem tudtam hova tenni. Lehet a tej, vagy a pörkölése miatt, de nekem ez elvette a kedvem.

Árazás: 690 HuF volt eme nedű, amit sokallok az ízvilág miatt, mert nem éreztem ennyire különlegesnek. Ez még csak a jéghegy csúcsa, és haladunk tovább...

Pontosztás:  

pontozas.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeeaddict.blog.hu/api/trackback/id/tr5817856377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása